Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

Звіт про роботу відділу за 1 квартал 2016 року

Створено: 2016-06-29 11:12:47Оновлено: 2016-08-03 11:43:50


І. Аналітична робота


Відділ організації діяльності міської ради протягом І кварталу 2016 року здійснював інформаційне, аналітичне, методичне забезпечення діяльності міської ради.
В межах своїх повноважень сприяв здійсненню міською радою взаємодії
і зв’язкам з територіальною громадою, виконавчими органами міської ради, посадовими особами місцевого самоврядування.
Відділ організації діяльності міської ради організовував контроль за виконанням рішень міської ради та інших документів.
У І кварталі 2016 року прийнято 129 рішень міської ради.
Взято на контроль – 39 рішень, знято з контролю 24.
Відповідно до покладених на відділ завдань:
-    підготовлено 3 розпорядження міського голови щодо термінів скликання пленарних засідань сесій міської ради;
-    підготовлено проекти рішень міської ради
    «Про зняття з контролю рішень міської ради, які виконані у ІІ півріччі 2015 року»;
    «Про внесення змін до рішення міської ради від 01.12.2015 №04-01/VII «Про постійні комісії Дніпродзержинської міської ради VII скликання»;
    «Про Програму на виконання депутатських повноважень»;
     «Про затвердження положення про відділ секретаріату міської ради»;
     «Про організацію прийому громадян міста Дніпродзержинськ депутатами Дніпродзержинської міської ради VII скликання”;
–  підготовлено 3 проекти рішення виконавчого комітету міської ради стосовно питань, які виносяться на розгляд міської ради;
-    складено 3 порядки ведення пленарних засідань сесій міської ради;
-    організовано надання документів щодо питань, які внесено на розгляд міської ради та забезпечено попереднє ознайомлення депутатів міської ради з їх змістом;
-    за звітний період складено 2 протоколи пленарних засідань сесій міської ради;
-    здійснено забезпечення підготовки та проведення 3-х нарад міського голови з головами постійних комісій по розгляду питань порядку денного пленарних засідань сесій міської ради, підготовлено протоколи нарад;
-    щотижнево готувалась інформація про надходження до відділу організації діяльності міської ради запитів на інформацію та звіти про їх виконання, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». За звітній період здійснено контроль за додержанням термінів виконання 15 запитів на інформацію, на 11 інформаційних запитів своєчасно було підготовлено відповіді відповідно до наданих повноважень;
-    з депутатами міської ради  опрацьовано ст.12 Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції в Україні» стосовно своєчасного надання депутатами міської ради декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру;
-    здійснювалось організаційно-технічне забезпечення засідань постійних комісій.
Відділом організації діяльності міської ради надана допомога депутатам міської ради при підготовці рішень міської ради: у січні місяці – Іванченку А.Г. рішення міської ради «Про утворення тимчасової контрольної комісії Дніпродзержинської міської ради з питань врегулювання відносин споживачів ТОВ «Дніпропетровськгаз збут», у березні місяці – Лісничому І.С. рішення міської ради «Про утворення тимчасової контрольної комісії Дніпродзержинської міської ради з питань використання бюджетних коштів та перевірки дотримання законодавства у сфері державних закупівель».
За звітній період складено 3 графіка проведення засідань постійних комісій.
Проведено 33 засідання постійних комісій міської ради з відповідним технічним, інформаційно-аналітичним та методичним забезпеченням, складено 33 протоколи.
10.02.2016 та 12.03.2016 проведені «Дні інформування депутатів» на яких були заслухані керівники комунальних підприємств КП «Міськводоканал», КП «Дніпродзержинськтепломережа», КП «Дорожник», КП «Трамвай», КАТП-042802 та інші.
Надано методичну допомогу секретарям постійних комісій в складанні протоколів та рекомендацій постійних комісій, підготовлено 169 рекомендацій, що направлені на виконання до структурних підрозділів виконкому міської ради та установ міста.  
Постійно здійснюється організаційно-технічне забезпечення діяльності помічників-консультантів депутатів міської ради. За звітній період оформлено та виготовлено посвідчення 41 помічнику-консультанту депутата міської ради.
У березні 2016 року головного спеціаліста відділу організації діяльності міської ради Беспалову С.Ф. направлено на курси підвищення кваліфікації у Державну академію при Президентові України м.Дніпропетровськ.
Відділ організації діяльності міської ради надає допомогу депутатам міської ради в оформленні їх депутатських звернень.
 Протягом І кварталу 2016 року зареєстровано і направлено виконавцям 340 депутатських звернень депутатів міської ради.
Постійно проводився контроль за дотриманням термінів розгляду депутатських звернень виконавцями.  
На даний час на контролі знаходиться 157 звернень, які надійшли за звітній період та 515 звернень, термін виконання яких продовжено з початку VI  та VIІ скликань.
Протягом І кварталу 2016 року до відділу організації діяльності міської ради надійшло 492 документи, які було опрацьовано належним чином та здійснено контроль за їх виконанням, залишається на контролі з початку року – 145 документів.
Вихідних документів зареєстровано 430.
Щотижнево готувалась інформація про заходи, які необхідно внести до календарного плану.
Постійно проводилась робота по виконанню оперативних доручень міського голови, секретаря міської ради, керівництва виконкому.


2.Методична робота


Відділом організації діяльності міської ради постійно надається методична допомога:
-    структурним підрозділам міської ради, помічникам-консультантам депутатів міської ради стосовно підготовки та винесення на розгляд пленарних засідань сесій міської ради проектів рішень з відповідних питань;
-    секретарям постійних комісій міської ради стосовно складання протоколів засідань постійних комісій з розгляду питань порядку денного сесій міської ради;
-    депутатам міської ради та їх помічникам-консультантам стосовно підготовки та оформлення депутатських запитів та звернень.


3. Організаційна робота


-    здійснюється щомісячне надання матеріалів сесій міської ради депутатам міської ради електронною поштою та на паперових носіях;
-    складено 3 проекти порядку денного сесій міської ради;
-    проводилось складання та узгодження списків запрошених на пленарні засідання сесій міської ради;
-    здійснено запрошення депутатів міської ради та запрошених на пленарні засідання сесій міської ради;
-    організовано роботу буфету перед пленарними засіданнями сесії;
-    організовано трансляцію та озвучення пленарних засідань;
-    надавались оголошення в ЗМІ про скликання сесій;
-    організовувалась та здійснювалась реєстрація депутатів та запрошених;
-    забезпечено участь депутатів міської ради та Почесних депутатів міської ради в урочистих заходах;
-    здійснювалася постійна взаємодія з головами 8 постійних комісій міської ради з питань життєдіяльності міста.