Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

Звіт про роботу департаменту у І кварталі 2017 року

Створено: 2017-10-25 11:00:31Оновлено: 2017-10-25 11:06:26

 

ЗВІТ

про роботу департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради
у І кварталі 2017 року

 

1. Аналітична робота                  

Протягом звітного періоду департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно підготовлено:

-                   рішень міської ради – 9;

-                   рішень виконавчого комітету міської ради – 11 з них:

-                   про переведення жилого приміщення у нежиле – 2;

-                   про затвердження  актів приймання-передачі в комунальну власність – 3;

-                   про затвердження актів міської комісії по обстеженню житлових будинків та приміщень на предмет придатності для проживання – 1;

-                   про виділення житлової площі – 1;

-                   про виключення житлового приміщення з числа службових 1;

-                   про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради -1;

-                   про внесення змін до складу комісії – 1;

-                   про затвердження акта про визначення розміру збитків – 1.

Розпоряджень міського голови – 9.

Наказів департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно –211 з них:

- відділ оренди нерухомого майна – 96;

- відділ обліку та управління комунальною власністю – 30;

- загальний відділ – 85.

За І квартал 2017 року відділом обліку та управління комунальною власністю проведено: 6 перевірок з питання збереження та ефективності використання комунального майна, яке передано в оперативне управління та господарське відання комунальним підприємствам, установам та закладами. 3 перевірки за виконанням покупцями умов договорів купівлі-продажу приватизованих об’єктів.

У комунальну власність міста з іншої власності прийнято наступне майно:

-                     спецтехніка зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області;

-                     об’єкт завершеного будівництва «Реконструкція системи водопостачання селища Романкове та 55-го блочка м. Дніпродзержинська (перша черга)» зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Дніпропетровської області;

-                     Палац культури ім.Горького з майном, яке його обслуговує, розташованого за адресою: м.Кам'янське, вул.Миколи Лисенка, 24, що обліковується на балансі ДП «Смоли», з державної власності;

-                     лічильники рідини Sensus PolluTherm DN25, SENSUS M-T Qn 6,0 та лічильник тепла Sensus PolluTherm, встановлених мешканцями житлового будинку за адресою: вул.Йосипа Манаєнкова, 2.

З метою раціонального та ефективного використання комунального майна підготовлено накази про передачу наступного майна: з балансу департаменту економічного розвитку міської ради закінченого будівництвом об’єкта на баланс комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №7» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту економічного розвитку міської ради закінченого будівництвом об’єкта на баланс комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №1» Кам’янської міської ради; з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради комп’ютерну техніку та телефони на баланс комунального підприємства Кам'янської міської ради "Інформаційні системи"; з балансу Кам’янської міської ради  автомобіль  ГАЗ 31105-120 на баланс                  КП КМР "Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду"; з балансу комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №47 «Любисток» нежитлової будівлі, майстерні, складського приміщення з підвалом, паркана залізобетонного, шафи розподільчої, дерев на баланс комунального виробничого підприємства Кам'янської міської ради "Міськводоканал"; з балансу комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №2» тепловодолічильник, лічильник холодної води електролічильник, шафа для обліку електроенергії на баланс комунального закладу "Санаторний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №43 "Зоренька" Кам'янської міської ради; з балансу комунального закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат зі спеціальним відділенням для дітей, які потребують корекції розвитку – центр розвитку дитини «Гармонія» Кам’янської міської ради тубус кварцовий, інгалятор ультразвуковий на баланс комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) - центр розвитку дитини №24 "Казка" Кам’янської міської ради; з балансу департаменту охорони здоров’я та соціальної політики міської ради шафу металеву на баланс на баланс комунального закладу охорони здоров'я Кам'янської міської ради "Центр первинної медико-санітарної  допомоги №3"; з балансу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради системи відео спостереження на баланс комунального підприємства Кам'янської міської ради "Інформаційні системи"; з департаменту з гуманітарних питань Кам’янської міської ради системний блок, монітор, принтер на баланс комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 "Планета дитинства" Кам'янської міської ради; з балансу Кам’янської міської ради святковий занавіс на подіум на баланс комунального закладу "Академічний музично-драматичний театр ім.Лесі Українки м.Кам'янського" Кам'янської міської ради; з балансу «Музей історії міста Кам’янське» Кам’янської міської ради  скульптуру В.І.Леніна на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Містшляхсервіс»; з балансу комунального підприємства Дніпродзержинської міської ради «Комсервіс» пам’ятник Ф.Е.Дзержинського на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Містшляхсервіс»; з балансу Кам’янської  міської ради гарнітур кабінетний на баланс комунального підприємства Кам’янської міської ради «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду»; з балансу департаменту з гуманітарних питань меблі на баланс комунального закладу «Будинок дитячої творчості» Кам’янської міської ради; з балансу комунального закладу «Дитячо-юнацька спортивна школа №2» дзвоник, манометр, термометр, грати віконні на баланс комунального закладу "Санаторний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №43 "Зоренька" Кам'янської міської ради.

Опрацьовані статутні документи: комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802».

Протягом кварталу надійшли заяви на списання 10985 одиниць інших необоротних матеріальних активів, документи на списання опрацьовані та наказами департаменту надано дозвіл на списання майна: комунального закладу «Музей історії міста Кам’янське» Кам’янської міської ради, комунальному закладу «Технічний ліцей» Кам’янської міської ради, Кам’янській міськой раді, департаменту з гуманітарних питань, комунальному закладу «Середня загальноосвітня школа №9» Кам’янської міської ради, департаменту економічного розвитку міської ради, комунальному закладу «Середня загальноосвітня школа №5 ім.Г.Романової» Кам’янської міської ради, комунальному закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №9 «Жар-птиця» Кам’янської міської ради, комунальному закладу «Флотилія юних моряків і річковиків» Кам’янської міської ради, адміністрації Південного району Кам’янської міської ради, комунальному закладу «Навчально-виховний комплекс «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад» № 26» Кам’янської міської ради.

На підставі опрацьованих документів, міською радою прийнято рішення «Про надання дозволу на списання комунального майна», яким надано дозвіл на списання 152 одиниць основних засобів, які обліковуються на балансах: Кам’янської міської ради, комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802», комунального закладу «Середня загальноосвітня школа № 35» Кам’янської міської ради, адміністрації Дніпровського району Кам’янської міської ради.

Також підготовлені наступні проекти рішень міської ради, які були прийняті на пленарному засіданні міської ради 24.02.2017:

- про внесення змін до відомостей комунального підприємства Кам’янської міської ради «Кам’янське автотранспортне підприємство 042802»;

- про надання департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради згоди на передачу в безоплатне користування (позичку) комунальному підприємству Кам’янської міської ради «Міський спецкомбінат» автомобіля ГАЗ 2705 СС ПП (спеціалізований вантажний фургон);

- про надання дозволу на списання комунального майна;

- про надання комунальному підприємству «Дніпродзержинське житлове об’єднання» згоди на передачу в безоплатне користування (позичку) ромадській організації «Федерація козацького двобою м.Кам’янське» нежитлового приміщення за адресою: просп.Наддніпрянський, 1Є;

- про внесення змін до рішення міської ради від 28.04.2016 №202-07/VII.

 

Станом на 01.04.2017 в місті укладено 461 договорів оренди на об’єкти комунальної власності територіальної громади міста, з них 448 – на нерухоме майно, 13 – на окремо індивідуально визначене майно.

Протягом І кварталу було узгоджено 14 разових договорів оренди, укладено 34 нових договорів оренди, з них за результатами вивчення попиту – 27, розірвано – 35.

Від оренди нерухомого майна до міського бюджету надійшло
586,4 тис.грн. при плані 948,0 тис.грн. Невиконання планових призначень сталося з причини довгострокової заборгованості ТОВ «ЗТФ «МіКомп» на суму 3416,0 тис грн. (повністю охоплена позовною та претензійною роботою, документи на стягнення перебувають в управлінні юстиції)

Постійно проводиться робота щодо проведення своєчасних, в повному обсязі розрахунків з бюджетом міста з боку орендарів та балансоутримувачів, готуються претензії, позови до Господарського суду Дніпропетровської області.

З метою залучення зацікавлених осіб до укладання договорів оренди та збільшення доходів міського бюджету щомісяця збирається, узагальнюється та розміщується на офіційному web-сайті міської ради інформація про наявність вільних приміщень, які пропонуються для передачі в орендне користування.  З метою впорядкування переліку вільних приміщень спільно з балансоутримувачем проводиться інвентаризація вільних приміщень, які перебувають на балансі комунального підприємства «Управляюча компанія по обслуговуванню житлового фонду».

Проводяться консультації з потенційними орендарями, роз’яснюється порядок укладання договорів оренди.

Ведеться аналіз договорів за допомогою електронної бази, готуються листи-попередження про своєчасну пролонгацію договорів оренди, про надання договорів страхування, термін дії яких закінчився.

Проведено 58 планових перевірок виконання умов договорів оренди, складено акти перевірок. Виявлено 3 порушення, направлено 55 претензій орендарям-боржникам. За результатами претензійної роботи 18 порушень скасовано, 7 – на контролі.

 

Відділом обліку та приватизації житлової площі за звітний період підготовлено:

-      розпоряджень директора департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно – 120;

з них:

-      про передачу квартир у власність громадян – 79;

про внесення змін до розпоряджень органу приватизації та видачу дубліката свідоцтва – 41.

Видано:

-      103 свідоцтва про право власності на житло;

-      42 дублікатів свідоцтв про право власності на житло та свідоцтв
з внесеними змінами.

Розглянуто:

-      56 заяв та звернень громадян;

-      16 звернень підприємств, організацій, установ з житлових питань;

-      4 запита нотаріальних контор щодо визначення виду права спільної власності.

Крім того, на квартирному обліку в департаменті комунальної власності та земельних відносин перебуває 24 сім’ї, що підлягають переселенню з зони забрудненої внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС згідно з направленням Дніпропетровської обласної державної адміністрації.

Протягом І кварталу 2017 року відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до рішень міської ради підготовлено 73 документи на землекористування, а саме:

-       30 договорів оренди та додаткових угод до договорів оренди земельних ділянок;

-       43 угоди про розірвання договорів оренди земельних ділянок.

На виконання рішення міської ради від 12.07.2013 №842-38/VI «Про затвердження нормативної грошової оцінки земель міста Дніпродзержинськ» департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно міської ради постійно проводиться робота щодо укладання договорів оренди земельних ділянок та перегляду орендної плати в чинних договорах у зв’язку з набранням чинності з 01.01.2014 нової нормативної грошової оцінки земель м.Камʼянське. На 31.03.2017 відділом договорів оренди земельних ділянок на виконання зазначеного рішення підготовлено та оформлено 1324 документи на землекористування.

На виконання рішення міської ради від 30.09.2016 №349-10/VII по збільшенню розміру річної суми орендної плати у відсотках до нормативної грошової оцінки за земельні ділянки для землекористувачів, у яких сумарна площа орендованих земельних ділянок дорівнює або перевищує 10 га, та землекористувачів, які використовують земельні ділянки для розміщення об’єктів торгівлі (посередництво в торгівлі) пальним та паливом, відділом договорів оренди земельних ділянок оформлено 203 документи на землекористування. На підставі отриманих витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку відділом підготовлено 9 розрахунків орендної плати для подання позовних заяв до судових органів з цього питання.

Протягом кварталу надавались консультації орендарям стосовно діючих договорів оренди землі в частині контролю строків їх закінчення та приведення у відповідність до вимог чинного законодавства із землекористування, здійснювалася належна підготовка до архівного зберігання договорів оренди землі, що втратили чинність за угодами про їх розірвання.

Відділом договорів оренди земельних ділянок відповідно до покладених завдань протягом І кварталу 2017 року:

-       здійснювався аналіз стану договорів оренди земельних ділянок комунальної власності та щомісячно направлялась у встановленому порядку інформація до департаменту фінансів міської ради та Камʼянської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів
у Дніпропетровській області;

-       здійснювався аналіз стану укладення договорів оренди земельних ділянок комунальної власності фізичними та юридичними особами, які відповідно до рішень міської ради набули право користування земельними ділянками, інформація була направлена до юридичного відділу та відділу земельних відносин та самоврядного контролю департаменту для вжиття відповідних заходів у межах повноважень структурних підрозділів департаменту;

-       відповідно до прийнятих рішень міської ради здійснювався електронний облік фізичних та юридичних осіб, які набули (втратили) право користування земельними ділянками комунальної власності на правах оренди, та громадян, мешканців міста, які виявили бажання приватизувати земельні ділянки для здійснення певного виду господарської діяльності; які отримали дозволи на розробку технічної документації (проектів землеустрою);

-       здійснювався контроль стану виконання рішень міської ради, відповідно до яких землекористувачам надано право користування земельними ділянками комунальної власності на умовах оренди або продовжуються строки дії існуючих договорів оренди землі;

-       спільно з Камʼянською об’єднаною державною податковою інспекцією Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області здійснювалось звіряння діючих договорів оренди земельних ділянок, що обліковуються у департаменті.

Протягом І кварталу 2017 року працівниками відділу договорів оренди земельних ділянок департаменту постійно проводилась роз’яснювальна та консультативна робота з громадянами та представниками підприємств, організацій, установ міста з питань підготовки та оформлення документів на землекористування, надавались роз’яснення землекористувачам стосовно порядку державної реєстрації договорів оренди земельних ділянок.

Протягом І кварталу 2017 року  юридичним відділом департаменту:

-       взято участь у 59 судових засіданнях при загальній кількості судових справ – 57, з яких: а) 34 справи, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Позивача, б) 23 справ, в яких представники відділу представляли інтереси міської ради та департаменту як Відповідача та третьої особи ;

-       загальна кількість винесених судових рішень – 14;

-        в тому числі на користь міської ради 7, департаменту -4. З них: 6 рішень суду про стягнення із землекористувачів збитків, завданих міській раді на суму 2656977,97 грн.; 1- недоотримана орендна плата за землю в розмірі 5100394,18 грн., 1 - визнання права; 2- рішення суду про визнання не законними рішень (дій) Кам’янської міської ради та її виконавчого комітету; 2 рішення суду про стягнення заборгованості з орендної плати за користування комунальним майном на суму 4108,73 грн.; 2 - про визнання договору оренди майна недійсним.

-       винесено рішень на користь іншої сторони – 3;

-       подано до суду всього 15 позовні заяви. З них: 1 позов про стягнення заборгованості з орендної плати за користування комунальним майном; 11 про стягнення збитків за землю; 2 про визнання договору оренди майна недійсним.

-       розглянуто та опрацьовано 138 документів з правових питань (з них 129 звернення громадян, підприємств, організацій, установ міста та службова переписка; 3 контрольних справи про хід виконання рішень міської ради);

-       розглянуто та опрацьовано 143 судових документів;

-       перевірено на відповідність діючому законодавству 41 документів на землекористування (договорів оренди земельних ділянок, угод про внесення змін до договорів, угод про розірвання договорів тощо);

-       підготовлено 4 проектів рішень міської ради.

-        Проводиться робота з відповідними підрозділами виконавчої служби стосовно примусового виконання наказів господарського суду Дніпропетровської області та виконавчих листів місцевих судів.

Протягом І кварталу 2017 року сектором земельних відносин департаменту:

-       розглянуто й опрацьовано 387 звернень та клопотань землекористувачів з питань оформлення документів на землекористування, передачі у приватну власність земельних ділянок, укладання (переукладання) договорів оренди земельних ділянок, продовження їх строків дії, внесення змін до договорів оренди землі;

-       розглянуто й опрацьовано 133 звернення громадян, які виконували військовий обов’язок щодо захисту мирних громадян під час антитерористичної операції та членів їх сімей, з питань отримання земельних ділянок у приватну власність;

-       підготовлено 6 проектів рішень міської ради з питань регулювання земельних відносин, за зазначеними проектами винесено на розгляд та затверджено 5 рішеннь міської ради.

-       підготовлено й затверджено 1 рішення виконавчого комітету міської ради з питання внесення змін до складу комісії з питань визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам.

-       здійснювалась організація засідань комісії з питань визначення розміру збитків, заподіяних власникам землі та землекористувачам та тимчасової комісії щодо забезпечення законності з питань надання земельних ділянок учасникам бойових дій, які безпосередньо виконували військовий обов’язок щодо захисту мирних громадян під час антитерористичної операції.

-       здійснювалось своєчасне виготовлення та належне оформлення витягів
з рішень міської ради з питань надання у користування, відведення, вилучення, продовження (поновлення) права користування земельними ділянками комунальної власності.

-       проводилась постійна робота з землекористувачами щодо належного оформлення документів на землекористування після отримання витягу
з рішення.

-       проводилась консультативна робота та надання методичної допомоги громадянам міста з питань оформлення документів на землекористування у Центрі надання адміністративних послуг та безпосередньо за місцем роботи.

-       здійснювалось опрацювання документації у програмі «Віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області» за напрямом діяльності.

-       щоденно здійснювалась консультативна робота з учасниками антитерористичної операції та членами їх сімей.

-       здійснювалась інвентаризація земельних ділянок за заявами громадян
з метою виявлення вільних від забудови земельних ділянок, для подальшої передачі таких ділянок учасникам АТО, направлялись запити до відділу Держгеокадастру у м. Дніпродзержинську Дніпропетровської області та ОКП «Дніпродзержинське бюро технічної інвентаризації».

Протягом І кварталу 2017 року сектором самоврядного контролю департаменту проведено обстежень земельних ділянок - 53, у тому числі:

-       виявлено 33 факти порушення вимог земельного законодавства
(у т.ч. повторно); по виявленим порушенням земельного законодавства підготовлено та направлено листи-попередження;

-       здійснено обстеження земельних ділянок за заявами землекористувачів про внесення змін до документів із землекористування,
а також у зв’язку зі скаргами громадян стосовно меж земельних ділянок  - 16.

Відповідно до рішення міської ради від 27.02.2015 №1254-60/VІ
до департаменту житлово-комунального господарства та будівництва міської ради направлено копії актів обстеження стану та дотримання умов використання  10 земельних ділянок.

Направлено запити до архівного управління міської ради, відділу державної реєстрації Дніпродзержинської міської ради, ОКП «Дніпродзержинське бюро технічної інвентаризації», відділу Держгеокадастру у м.Дніпродзержинську Дніпропетровської області, виконавчих органів міської ради, службові записки тощо.

У І кварталі 2017 року загальним відділом було надано інформацію на:

– виконання листа виконавчого комітету Дніпродзержинської міської ради від 22.05.2007 №7и-16/410 з метою оновлення єдиної електронної бази даних посадових осіб виконавчих органів до відділу з питань служби
в органах місцевого самоврядування та кадрової роботи міської ради;

-       до 25 числа щомісячно надавалась інформація про посадових осіб: призначених, звільнених, яким присвоєно черговий ранг, яким надані відпустки;

-       звіт щодо кількісного складу посадових осіб департаменту до
25 березня 2017 року.

Документообіг департаменту за звітний період:

 - вхідної кореспонденції –1839;

 - вихідної кореспонденції – 1577;

 - реєстрація посвідчень про відрядження – 35.

Проводилось формування особових справ працівників та вносились записи до трудових книжок.

Протягом звітного періоду щомісячно складався та надавався табель обліку робочого часу працівників.

Протягом І кварталу 2017 року до відділу реєстрації речових прав на нерухоме майно департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради, надійшли 498 заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, з них:

- по 468 заявам прийнято рішення про державну реєстрацію;

- по 30 заявам відмовлено у проведені державної реєстрації.

При розгляді заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, у звітній період, порушення термінів розгляду заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень з вини державного реєстратора, не допущено.

Отримано 8 письмових звернень фізичних та юридичних осіб, органів державної влади про надання роз’яснень  порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

Отримано 39 письмових звернень від судових органів щодо надання інформації, судовому розгляді справ за участю департаменту комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно Кам’янської міської ради.

Всі отриманні звернення опрацьовані та надані відповідні письмові відповіді у строк передбачений діючим законодавством.

Забезпечено чергування та надання консультацій громадянам в Центрі надання адміністративних послуг, з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Забезпечено належне формування, облік та зберігання реєстраційних справ у паперовій формі у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, відповідно до вимог Наказу Міністерства юстиції України від 18.11.2016 року №3267/5.

 

2. Методична робота

Надано методичної допомоги :

- керівникам та головним бухгалтерам комунальних підприємств, організацій та установ щодо порядку списання майна, яке є власністю територіальної громади м.Кам'янського;

- працівникам комунальних підприємств, організацій та установ міста по роз’ясненню Методики та порядку надання дозволу бути орендодавцями комунального майна, яке знаходиться на їх балансі, порядку проведення конкурсів на право укладання договорів оренди;

 - приватним підприємцям та громадянам міста щодо порядку укладання договорів оренди комунального майна;

 - комунальним підприємствам по роз’ясненню порядку ліквідації, відчуження, приватизації;

- житлово-експлуатаційним підприємствам щодо обліку житлового фонду.

Проведено навчання:

1)    по складанню та оформленню розпорядчих документів;

2)    про попередження встановлені Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про засади запобігання і протидії корупції»;

3)    працівників фонду по прийнятим нормативним документам.

Протягом I кварталу 2017 року надавалась методична допомога юридичним, фізичним особам і громадянам.

 

3. Організаційна робота

Постійно ведеться робота з управліннями міської ради, керівниками та головними бухгалтерами підприємств, установ, закладів по обліку, збереженню та управлінню комунального майна міста.

Реєстр об’єктів комунальної власності міста корегується по мірі вибуття та придбання комунального майна.

Департаментом комунальної власності, земельних відносин та реєстрації речових прав на нерухоме майно постійно проводиться робота з керівниками комунальних підприємств, закладів та установ з питань погашення заборгованості по орендній платі та роз’ясненню порядку спрямування оплати за оренду майна до міського бюджету.

Працівники департаменту приймають участь у роботі міської комісії по обстеженню житлових будинків (приміщень) на предмет придатності для проживання. З зазначених питань готуються пропозиції на розгляд виконавчого комітету міської ради.

Крім того, інформацію про роботу департаменту було розміщено на офіційному сайті Камʼянської міської ради.

З посадовими особами департаменту проводились профілактичні бесіди з недопущення порушень Закону України «Про запобігання корупції».

Проводилась робота з особами, зарахованими до кадрового резерву департаменту, пов’язана з ознайомленням нормативних документів, якими керується департамент у своїй роботі.

Постійно зверталась увага посадових осіб департаменту на дотримання ними Правил внутрішнього трудового розпорядку в департаменті з метою забезпечення належної трудової дисципліни, недопущення фактів порушення вимог Кодексу етики і моралі.

 

4. Новітності

У поточному періоді було здійснено:

-                  вивчення змін та доповнень в законодавчій базі з приватизації, відчуженню, ліквідації;

-                  вивчення нових нормативних актів з питань житлового законодавства;

-                  вивчення нових нормативних документів, змін та доповнень до них по веденню бухгалтерського та податкового обліку;

-                  вивчення інформаційно-аналітичних матеріалів, що надаються кадровою службою;

-                  вивчення нових нормативних документів з питань передачі майна, обліку та управління комунальною власністю, бухгалтерського обліку;

-                  вивчення нових нормативних документів щодо порядку списання майна;

-                  вивчення законодавства із земельних питань та змін до відповідних нормативно-правових документів, запровадження заходів щодо реалізації конституційних прав громадян на землю відповідно до чинного законодавства із землекористування у межах повноважень департаменту;

-                  вивчення судової практики розгляду земельних спорів
та законодавства із земельних питань та запровадження заходів щодо реалізації конституційних прав громадян на землю відповідно до чинного законодавства із землекористування.

-                  вивчення нормативних документів з удосконалення питань оренди комунальної власності міста;

-                  вивчення нововведень у законодавстві та науково-інформаційних джерел з правових питань.

 

Директор департаменту комунальної

 власності, земельних відносин та

реєстрації речових прав на нерухоме

майно міської ради                                                              О.А.Шпаляренко

 

Перший заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих

органів міської ради

 

__________________О.А.ЧЕРНИШОВ