Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

Звіт про роботу відділу за ІІ квартал 2017 року

Створено: 2017-07-12 09:51:52Оновлено: 2017-07-12 09:55:47

ЗВІТ

про роботу відділу державної реєстрації

Кам’янської  міської ради

у ІІ кварталі 2017 року

 

 1.     Аналітична робота

Протягом ІІ кварталу 2017 року відділом державної реєстрації здійснено 1409 реєстраційних дій серед суб’єктів господарювання, а саме:

1)    Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації юридичних осіб, проведено 446 реєстраційних дій серед юридичних осіб, в тому числі:

-       державна реєстрація новоутвореної шляхом заснування юридичної особи - 25;

-       державна реєстрація змін до відомостей  про юридичну особу - 151;

-       внесення судового рішення про порушення провадження у справі про банкрутство - 2;

-       внесення судового рішення про визнання юридичної особи банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури - 1;

-       внесення судового рішення щодо призначення нового ліквідатора за процедурою банкрутства – 1;

-       державна реєстрація припинення юридичної особи у зв’язку з визнанням її банкрутом - 2;

-       державна реєстрація припинення юридичної особи - 10;

-       включення відомостей до ЄДР про юридичну особу - 1;

-       зняття реєстраційної справи з обліку - 16;

-       постановка реєстраційної справи на облік - 12;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей в Єдиному державному реєстрі) – 225.

2)    Прийом громадян, надання консультацій та практичної допомоги з питань державної реєстрації фізичних осіб-підприємців, проведено 963  реєстраційні дії серед фізичних осіб – підприємців, в тому числі:

-       державна реєстрація фізичної особи – підприємця – 159;

-       державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця – 175;

-       внесення судового рішення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 1;

-       внесення судового рішення про визнання фізичної особи - підприємця банкрутом - 1;

-       державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця - 284;

-       включення відомостей до ЄДР про фізичну особу - підприємця - 24;

-       зняття реєстраційної справи з обліку – 17;

-       постанова реєстраційної справи на облік - 13;

-       проведення інших дій (в т.ч. корегування відомостей) – 289.

За  виконані реєстраційні дії до місцевого бюджету надійшло  51,8 тис. грн.

-       Видано виписок та витягів з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в кількості  664 шт.

До державного бюджету за надання інформації з Єдиного державного реєстру надійшло  11,9 тис. грн.

-       Підготовлено, знято з обліку та відправлено до інших адміністративних районів 33 реєстраційні справи та 29 реєстраційних дій суб’єктів господарювання.

-       Прийнято, взято на облік від інших суб’єктів державної реєстрації – 25 реєстраційних справ та 113 реєстраційних дій (проведені за принципом екстериторіальності).

-       Забезпечено тимчасовий доступ до документів з реєстраційних справ та надані оригінали (копії) документів сторонам кримінально-процесуального провадження щодо 5 суб’єктів господарювання.

-       Підготовлено та направлено до судових установ різних рівнів, 5 запитів про надання ухвал, постанов, роз’яснень щодо виконання деяких рішень та ін.

-       На запити правоохоронних органів підготовлено 8 відповідей та роз’яснень.

-       Забезпечено надання документів з реєстраційних справ для ознайомлення – 13 представникам суб’єктів господарювання.

-       Приведення у відповідність до Наказу Міністерства юстиції України №3267/5 від 18.11.2016 «Про затвердження порядку формування та зберігання реєстраційних справ» реєстраційних справ юридичних осіб - 25, фізичних осіб-підприємців - 159, переданих на зберігання до архіву відділу.

-       Відпрацьовано та надано 5 відповідей на звернення громадян.

-       Відпрацьовано та надано відповіді на 1 інформаційний запит про доступ до публічної інформації.

 2. Методична робота

Надавалась постійна консультативна та практична допомога громадянам з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, зокрема:

-       суб’єктам господарювання міста стосовно внесення змін у відомості, що містяться в Єдиному державну реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» у зв’язку з перейменуванням вулиць, провулків, проспектів, бульварів, площ, скверів тощо міста Дніпродзержинська на виконання вимог Закону України  «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки»;

-        неприбутковим організаціям (ОСББ, ЖСК,) з питань приведення статутних документів у відповідність до вимог Податкового Кодексу України;

-       фізичним особам-підприємцям стосовно процедури припинення підприємницької діяльності.

 3.     Організаційна робота

-       Організація роботи з документами здійснювалась відповідно до інструкції з діловодства у встановленому порядку.

-       Взято участь у розробці  11  проектів рішень міської ради.

-       Виконано низьку заходів з метою отримання ідентифікаторів доступу для роботи державних реєстраторів в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян.

 

 

Начальник відділу

державної реєстрації -      

державний реєстратор                                                                       Л.С.Петрусь

 

 

 

 

 

ПОГОДЖУЮ
Секретар міської ради

 

_________________О.Ю.ЗАЛЕВСЬКИЙ