Офіційний сайт виконкому Кам`янської міської ради Офіційний веб-сайт Кам`янської міської ради

Національне агентство з питань запобігання корупції повідомляє статистичні дані щодо роботи Єдиного державного реєстру осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Створено: 2017-02-20 11:26:29Оновлено: 2017-02-20 11:35:04

НАЗК: забезпечується робота Єдиного державного реєстру декларацій, до якого надійшло близько 204 000 електронних документів

 

 

Національне агентство з питань запобігання корупції повідомляє статистичні дані щодо роботи Єдиного державного реєстру осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Станом на кінець дня 16 лютого 2017 року до Реєстру подано всього 203 875  електронних документів, а саме:

  1. щорічних декларацій за 2015 рік – 108 775; 
  2. Повідомлень про зміни в майновому стані – 3 694.
  3. Декларацій кандидатів на посаду – 17 106.
  4. Щорічних декларацій за 2016 рік – 58 274, з них виправлених – 8 595.
    Нагадаємо, що відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» з 2017 року значно збільшується кількість громадян України, які подаватимуть свої електронні декларації. Прогнозується, що кількість нових декларантів зросте більше ніж на700тис.осіб.    

    Довідково
    НАЗК надає постійну інформаційну допомогу суб'єктам декларування. Відеоматеріали та роз’яснення розміщуються на офіційному сайті НАЗК та інтернет-сторінках в соціальних мережах, працює служба технічної підтримки. 
  5. Довідка щодо заповнення декларацій: +38(044)200-08-29; +38(044)200-06-88.
  6. Технічна допомога: +38(044)200-06-94;  e-mail: support@nazk.gov.ua.
  7. Відеоматеріали щодо заповнення декларацій: https://nazk.gov.ua/deklaraciya.
  8. Відеоматеріали  щодо реєстрації в Єдиному державному реєстрі осіб, уповноважених на виконання функцій держави, або місцевого самоврядування: https://youtu.be/-P0IPwcaiME
  9. Відеоматеріали щодо зміни електронного цифрового підпису: https://youtu.be/p-lsOWAeXXg
  • з них виправлених – 20 628 документів;
  • народними депутатами – 421 документ; 
  • особами, які займають посади державної служби категорії А та Б – 65 542 документи; 
  • посадовими особами  місцевого самоврядування – 1 053 документи; 
  • суддями – 7 389 документів;
  • прокурорами  –  10 266 документів;
  • слідчими – 11 163 документи; 
  • посадовими особами КМУ – 82 документи.